Zadaję to pytanie, ponieważ poczta bezpośrednia jest obecnie zagrożona z dwóch stron: od drzwi do drzwi i z poczty elektronicznej.
Do czasu ostatniej ugody z CWU ilość materiałów dostarczanych od drzwi do drzwi, które Royal Mail mogła dostarczać, była ograniczona do trzech przesyłek tygodniowo. Teraz ilość ta jest nieograniczona, a jeśli mój własny dom jest cokolwiek do zrobienia, firmy wlewają się na ten rynek.


Oczywiście nie ma żadnych ograniczeń co do poczty elektronicznej, a gdy masz już listę mailingową odpowiednich adresów e-mail, koszty mogą być minimalne.
Tak więc, dlaczego zawracać sobie głowę direct mail - rzeczywiste rzeczy, które są wysyłane i może kosztować około 45p za adres, aby dostarczyć (gdy wszystkie koszty są brane pod uwagę).
W rzeczywistości istnieje bardzo proste wyjaśnienie, dlaczego direct mail jest nadal popularny wśród niektórych firm. W rzeczywistości są dwie odpowiedzi...
Część pierwsza: Direct mail jest jedynym medium, które łatwo przetestować. Ponieważ często szukamy wskaźnika odpowiedzi na poziomie powiedzmy 2%, możemy stwierdzić, że losowy test zaledwie 300 adresów może wystarczyć, aby dać nam znać, czy jesteśmy w biznesie, czy nie.


Koszt wysłania takiej listy będzie wyższy (pro-rata) niż poniesione w robieniu pełnego mailingu, ze względu na korzyści skali, że masowy mailing przynosi, ale nadal wynik końcowy będzie informacyjny.
Możesz więc wydać 150 funtów na wysyłkę 300 adresów. Jeśli uzyskasz swój 2% wskaźnik odpowiedzi, możesz kontynuować i rozwinąć mailing. Jeśli nie, możesz spróbować ponownie. A korzyścią jest to, że może nie stracił 150 funtów - ponieważ każda sprzedaż zrobić będzie zmniejszyć tę stratę.


Część druga: Direct mail oferuje wskaźniki sprzedaży znacznie wyższe niż e-mail i drzwi do drzwi. Najwyższy, jaki kiedykolwiek uzyskałem na cold mailingu to 11,5% faktycznie kupujących produkt.

To było niezwykłe, ale 3% nie jest niemożliwe z skromnym cenowo produktem. Prostym punktem jest to, że żadna inna metoda mailingu można uzyskać taki wskaźnik odpowiedzi, i niezmiennie zwrot z inwestycji jest najlepszy możliwy.


W rzeczywistości jest jeszcze trzecia korzyść w tym wszystkim. Po uzyskaniu zapytań i sprzedaży, można dodać tych ludzi do swojej listy mailingowej e-mail, a następnie dla przyszłych promocji można wyciąć cenę promowania po raz kolejny.