Pisanie tekstów na ulotki, do instrukcji obsługi produktu czy na stronę internetową to trudne zadanie. Każdy kanał komunikacji wymaga innego podejścia, aby odzwierciedlić zaangażowanie czytelnika. Z tego powodu, copywriting jest wielką umiejętnością mieć, ale wymaga szkolenia i praktyki, aby uzyskać prawo. Niestety, wynajęcie profesjonalisty jest drogie, więcej opłat firmy mogą zrobić bez.

Dla tych z nas, którzy piszą dla siebie, może to być trudne do paznokci styl i ton. Na szczęście istnieją narzędzia dostępne dla różnych wymagań pisania i budżetów. Przedstawiam 3 różne programy, których możesz użyć. Zaczynają się one za darmo i idą do 100 funtów rocznej subskrypcji w zależności od potrzeb.

Hemingway

Używam tej aplikacji do pisania tego bloga. Jest prosta w użyciu i darmowa przez przeglądarkę. Ma wszystkie podstawowe wymagania dla prostszych zadań pisarskich. Hemingway jest idealny dla blogów, kopii do druku i aktualizacji stron internetowych. Program pomoże Ci pisać zwięźle, tworząc proste, pogrubione zdania, aby utrzymać koncentrację czytelnika.

W Hemingway można pisać, przesyłać lub wklejać swoje prace i zmieniać pisownię i literówki w trakcie pracy. Istnieje możliwość dodania stylu tekstu (H1, H2 itp.), sformatowania tekstu oraz dodania wypunktowania, wcięć i linków. Następnie, gdy przełączysz się do trybu edytora, program podkreśli wszelkie problemy. Obejmuje to zdania, które są trudne lub bardzo trudne do odczytania. Będzie oferować prostsze alternatywne słowa, przysłówki i bierny głos.

Możesz kupić wersję desktop za jedyne 10 dolarów, dzięki czemu można pracować w trybie offline. Pozwoli Ci również załadować dokumenty Office Word i wyeksportować gotową kopię jako docx, HTML lub Markdown.

Grammarly

Ten program jest najdroższy z grupy, ale masz to, za co płacisz. Jeśli jesteś blogowania często, to może zapłacić za siebie w krótkim czasie. Możesz wziąć miesięczną subskrypcję lub zapisać z rocznym planem, obecnie w ofercie 140 dolarów. Jeśli ten poziom zaangażowania finansowego martwi cię, istnieje 7-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy.

Grammarly jest doskonałym korektorem. Podświetlił więcej błędów niż inne programy i pozwala na ustawienie stylu pisania. Oznacza to, że możesz powiedzieć programowi, co piszesz dla, blog lub esej, a program dostosuje się. Informuje również, co zrobiłeś źle, więc możesz uczyć się na błędach. Jest to przydatne, ale mogłoby być w prostszym języku angielskim.

Scrivener

Scrivener jest inny niż pozostałe. Jeśli piszesz eBooka lub instrukcję obsługi produktu, ten program jest świetny do pierwszego szkicu. Nie otrzymasz korekty, jak w przypadku innych programów. Opcje formatowania są również bardziej restrykcyjne, ale jest wiele korzyści.

Tutaj możesz przeskakiwać przez sekcje i strony za pomocą paska 'Binder' lub panelu nawigacyjnego. Możesz również importować zasoby, takie jak materiały referencyjne, do programu, aby przechowywać je razem. Jeśli zastanawiasz się nad większym zadaniem pisania, jest to świetny program i jest w rozsądnej cenie też. Scrivener jest obecnie jednorazowa płatność 45 dolarów, więc nie ma opłat abonamentowych.

Jeśli to było pomocne, spójrz na nasz artykuł "Jakie są najlepsze strony internetowe dla darmowej fotografii stockowej?", aby znaleźć wspaniałe zdjęcia do swojej pracy.
Danny Molt

Danny Molt jest zwolennikiem świetnego designu i pracuje dla Print-Print Limited, promując biznes i budując Twoją markę poprzez wysokiej jakości druk. Jeśli jesteś pasjonatem marketingu dla małych firm, skontaktuj się z nami info@print-print.co.uk