/blog/image/kalendarz-2020-dla-firmy.jpg 750 1200 OpenPrint.pl 13 listopada 2019 r. Autorka: Magdalena Świątek Wróć do listy artykułów

Kalendarz może służyć jako narzędzie i wizytówka, ale może też być prezentem dla klientów i biznesu. Możesz go używać w wielu formatach - na ścianie, w książce lub na biurku. Możesz wybrać formę, która najbardziej odpowiada Twojej firmie.

Kalendarz 2020 - ważny gadżet firmowy

Kalendarz 2020 nigdzie się nie wybiera i prawdopodobnie zyska większą popularność. Wydawałoby się, że w erze cyfrowej znikną kalendarze papierowe. Jednak nie jest to prawdą. Jest to uniwersalne narzędzie, które pozwala nam na kreatywność, mimo swojej papierowej natury. Kalendarze są świetnym prezentem dla ludzi biznesu, jak i do użytku osobistego. Atrakcyjność wizualna jest jednym z najważniejszych aspektów. Nasze studio graficzne jest do Twojej dyspozycji, jeśli nie masz projektu lub pomysłu. OpenPrint.pl oferuje usługi graficzne na poziomie, który spełni Twoje oczekiwania. Funkcjonalność grafik jest na drugim, jeśli nie ważniejszym miejscu. Masz możliwość wyboru rodzaju i wielkości kalendarza, w zależności od Twojej pracy, pracy Twoich pracowników, czy klientów.

Jak wybrać kalendarz na 2020 rok?

Kalendarz książkowy, który daje użytkownikowi stronę dziennie na notatki, jest idealny dla osób odbywających wiele spotkań, biznesmenów, rekruterów. Dla osób, które pracują w dużych halach produkcyjnych drukarnia poleci kalendarze trójdzielne. W przypadku mniejszych przestrzeni - kalendarze jednodzielne. W takich miejscach dobrze sprawdzą się kalendarze planerowe z dużą powierzchnią. Kalendarz biurkowy jest uwielbiany przez osoby, które pracują przy biurku. Jest prosty w formie i pozwala na szybkie sprawdzenie dat czy planów. Upiększa również miejsce pracy, zajmując niewiele miejsca.

Projekt kalendarza.

Strona wizualna kalendarza może być wykorzystana do całorocznej reklamy Twojej firmy. Kalendarze mogą być wykorzystywane jako narzędzie marketingowe, a Ty możesz je co roku wręczać klientom. Zwiększy to ekspozycję dla Twojej marki w większej ilości miejsc przez cały rok. Kalendarze powinny być zaprojektowane z myślą o odbiorcy, a grafika powinna być na akceptowalnym poziomie, aby można było je wykorzystać.