/blog/image/how-to-make-a-promotional-gazette.jpg 750 1200 OpenPrint.pl 20 listopada 2019 r. Autorka: Magdalena Świątek Wróć do listy artykułów

Gazetki reklamowe mogą być wykorzystywane w sklepach, sieciach handlowych, hurtowniach i innych miejscach, które wymagają szybkiej reklamy. Służą do wyróżnienia aktualnej oferty. Mogą być drukowane regularnie, aby klienci mieli łatwy dostęp do najnowszych informacji i promocji. Uwagę może przyciągnąć projekt graficzny w atrakcyjnej kolorystyce i układzie. Do wyboru jest standardowy papier reklamowy składany lub klejony w zależności od ilości prezentowanych informacji i reklamowanych produktów.

Jak stworzyć gazetkę reklamową

W zależności od tego, ile informacji chcesz zawrzeć, jaki rodzaj gazety i projekt wybierzesz, określi się, jaki rodzaj gazety stworzysz. Mniejsze miejsce na reklamę będzie potrzebne, jeśli często drukujesz gazetki z aktualnymi promocjami. Może to być składana gazetka reklamowa lub klejona gazetka reklamowa o mniejszej zawartości strony. Jeśli jednak prowadzisz hurtownię, będziesz potrzebował gazetki o większej ilości stron. Gazetka szyta może mieć nawet 4+12 stron. Najważniejsze jest to, aby wybrać odpowiedni rodzaj i objętość. Stworzenie projektu pozostawiamy klientom. Rozumiemy jednak, że projekty mogą być kłopotliwe i oferujemy usługi projektowe. Nasi graficy stworzą profesjonalny projekt, który przykuje uwagę Klienta.

Jakie są cechy i korzyści z dobrze zaprojektowanej gazetki promocyjnej?

Na to pytanie można odpowiedzieć w prosty sposób. Jest wiele czynników, które składają się na atrakcyjność Twojego produktu. Szalone promocje produktów to nie jedyna rzecz, która ma znaczenie. Ważne jest, aby prezentować produkty w sposób przejrzysty i atrakcyjny. Powszechny błąd w projektowaniu gazetek polega na szerzeniu chaosu. Odbiorca działa intuicyjnie, więc zadbaj o podkreślenie najważniejszych informacji, takich jak rozmiar, kolor czy umiejscowienie. Nie umieszczaj zbyt wielu produktów na jednej stronie internetowej. Zamiast tego pogrupuj je według rodzaju - np. artykuły spożywcze lub odzież czy sprzęt AGD. Konieczne wydaje się umieszczenie informacji o czasie trwania promocji, aby pytań było jak najmniej.

Pamiętaj, aby przyciągnąć uwagę klientów swoim projektem. Dobrym pomysłem jest, aby na górnej stronie znalazła się najbardziej atrakcyjna promocja lub produkt sezonowy, np. przed świętami. Zalecamy zatrudnienie profesjonalnych grafików, jeśli obawiasz się, że projektowanie graficzne może być kłopotliwe. Drukowanie gazetki reklamowej jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.