USP jest często określane jako jeden z najbardziej błędnie rozumianych elementów skutecznej ulotki sprzedażowej. W definicji jest to to, co odróżnia Twoje produkty od rywali. Oto kilka przykładów unikalnych pozycji sprzedażowych dla danego produktu:

Lowest Price - jeśli możesz sprawić, że Twój produkt będzie tańszy od rywala to zrób to. Moim zdaniem, nie jestem zabawa sprzedaży moich produktów na tanie koszty, ponieważ ktoś inny zawsze może przyjść i sprzedawać po znacznie niższej cenie, to w końcu jesteś w spirali w dół do robienia tego za darmo.

Wysoka jakość - jeśli twój produkt wyróżnia się bardziej niż rywala lub jest produkowany z najwyższej jakości materiałów, to można wykorzystać ten fakt, aby zwiększyć sprzedaż. Na przykład, porównaj Marks and Spencer's żywności do swoich rywali z opakowania do zdrowych składników górnych, jakość jest jasne. To może pobierać im trochę więcej niż ich rywale, ale to będzie sprzedawać więcej na rynku.

Superior Service - jeśli świadczysz usługi wyższej jakości niż rywale, większość ludzi będzie preferować swoje usługi niż rywala. Działa to w przypadku specyficznych rynków, które zajmują się głównie usługami, takimi jak salony piękności, sprzedaż wysyłkowa, handlowcy i wiele innych.

Co z tego, że Twoja usługa lub produkt jest podobny do usług Twoich rywali? Jednak zawsze istnieją kontrasty. Najlepszą rzeczą do zrobienia jest wykorzystanie ich na swoją korzyść. Chcesz zawsze być z przodu. Co więc możemy zrobić w takiej sytuacji? Jednym z nich jest zaoferowanie czegoś unikalnego, czego żadna inna korporacja nigdy nie oferowała. Istnieje wyjaśnienie, dlaczego sklep komputerowy "A" oferuje excel więcej niż ich rywal cena tego samego produktu o pewien procent, podczas gdy firma "A" zapewnia bezpłatną drukarkę. Więc dopóki nie znajdziesz firmy z podobnym pakietem, nie wydasz żadnych pieniędzy. Ale co, jeśli masz podobny produkt na sprzedaż jak sklep na ulicy? Jeśli twój potencjalny klient nie zna pochodzenia produktu twojego i twojego rywala, a także obsługi klienta i procesu produkcyjnego, nie możesz wykorzystać tego na swoją korzyść.

Należy jednak uczciwie mówić o swoim produkcie. Na przykład, jeśli powiem moim czytelnikom, że mój produkt jest szeroko parowany w celu utrzymania czystości i czystości (jak pojemniki na krem kosmetyczny), to nie ma znaczenia, czy podobna firma robi to samo na ulicy, ale fakt, że nie reklamują się, czyni to USP w oczach Twojego potencjalnego klienta.

Oto kilka innych przykładów USP.

- Jestem jedynym serwisantem samochodowym, który kupi Twój samochód, jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z naszych usług.

- Dostarczony w pół godziny lub będziemy płacić za to.

- Żadna firma meblowa nie zaoferuje Ci darmowej dostawy poza nami.

- Nasz przepis jest ściśle tajny, tylko ja i dwie inne osoby znają go w całym wszechświecie.

Podobnie jak w przypadku większości sposobów na wyniki kopii w górę, badania są niezbędne z USP. Czasami Twoje USP jest oczywiste, zwłaszcza jeśli Twój produkt jest chroniony prawem autorskim. Inne czasy trzeba zrobić kilka badań, aby go znaleźć i wykorzystać go na swoją korzyść. Tutaj jest, gdzie staranność i osobiste cechy sprzedaży naprawdę pomóc. Pozwól mi dać przykład, aby wyświetlić to, co mówię: Jeśli Twoja firma handluje krzesła beanbag dla najmłodszych. Więc ty, będąc dobrym sprzedawcą, wybrać do handlu te beanbags osobiście do klientów, zanim zaczniesz robić kopię ulotki. Po ukończeniu dwudziestu unikalnych poziomów dla Twojego produktu, zauważasz, że trzy czwarte z tych, których odwiedziłeś zapytało, czy krzesło w końcu się złamie. Ponieważ krzesło jest przeznaczone dla młodych, to naturalne, że rodzice będą zaniepokojeni o ich dziecko toczy się na nim, skacze na nim lub innych rzeczy, które dzieci robią, że może złamać krzesło. Więc kiedy robisz swoją kopię, upewnij się, że odnosisz się do takich problemów.

Na przykład możesz napisać: 'Nasze firmowe krzesła beanbag są potrójnie klejone dla gwarantowanej odporności na złamanie'. Przechodząc do najważniejszej części drukowania ulotki... tytuł, jeśli chcesz ogromnie zwiększyć współczynnik odpowiedzi, skup się na swoim tytule (założę się, że masz jeden). Powodem tego jest fakt, że pięć razy więcej osób czyta tytuły niż treść Twojej kopii. Innymi słowy tytuł promuje swoją kopię. Nikt nie przestanie wykonywać swoich codziennych obowiązków, aby przeczytać swoją kopię, chyba że zaoferujesz im miły powód, aby go przeczytać. Tytuł jest najbardziej znacząca sekcja kopii. To dlatego, że Twoje wskaźniki odpowiedzi może wzrosnąć ogromnie nie tylko o tytuł, ale także uczynienie tytuł ciekawy i chwytliwy w oczach swoich docelowych klientów. Kluczową rzeczą tutaj jest docelowych klientów nie każdy. Sprawdź ten przykład: "Najnowsze potężne rękawice zabezpiecza użytkownika przed niebezpiecznymi odpadami", więc w tym przypadku będzie nagłówek przyciągnąć wszystkich? Oczywiście, że nie, a w tytule nie zwracasz się do wszystkich, ale do tych, którzy mają do czynienia z materiałami niebezpiecznymi. Docelowi czytelnicy będą zadowoleni słysząc o tej najnowszej perełce. Mogą oni pójść dalej i zapytać o Twój produkt tylko dlatego, że byli zadowoleni z tytułu kopii. W przypadku, gdy sprzedajesz rękawice bardziej niż do konkretnego celu, na przykład do ogrodnictwa, możesz stworzyć nową ulotkę z tytułem skierowanym do innych klientów, którzy używają rękawic w innym celu. W ten sposób dotrzesz do wszystkich w ich odpowiednich dziedzinach. To zawsze zwiększa sprzedaż, aby kierować ludzi jako jeden niż cały tłum.

Wracając do tytułów...gdzie można uzyskać najlepsze tytuły. Jednym ze sposobów jest przyjrzenie się ulotkom, które dobrze się sprawdziły i przetrwały próbę czasu. Poszukaj reklam, które są często pisane w gazetach i ulotek, które zazwyczaj otrzymujesz pocztą przez większość czasu. Skąd wiesz, że są one skuteczne? Ze względu na fakt, że jeśli były one underperforming producent by nigdy nie przeszkadzać podejmowania ich ponownie i ponownie. Jak więc możesz zapożyczyć pomysły innych udanych ulotek do swoich własnych? Upewnij się, że Twój tytuł jest skierowany prosto do celu i ma poczucie pilności. Powinien on przemawiać wyłącznie do Twoich docelowych czytelników. Kolejną rzeczą, która jest bardzo ważna, jest wygląd tytułu. Upewnij się, że czcionka Twojego tytułu jest duża, pogrubiona i nie jest podobna do czcionki Twojej treści. Ogólnie rzecz biorąc, dłuższe tytuły przyciągają więcej osób niż krótsze, nawet jeśli są skierowane do bardziej konserwatywnych klientów. Ostatnią rzeczą jest to, aby nigdy nie kopiować dokładnie innych tytułów.

Dean Williams

Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małych firm, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk