Wraz z nowymi świętami, dniami narodowymi i hashtagami w mediach społecznościowych, które pojawiają się gdziekolwiek spojrzysz, może być trudno określić, na które dni należy zwrócić uwagę, aby zagwarantować sukces sezonowych działań marketingowych Twojej firmy. Aby pomóc Ci usprawnić Twoją strategię, stworzyliśmy poręczną oś czasu dla marketingu w 2022 roku, która podkreśla kluczowe daty w Twoim kalendarzu i pokazuje, kiedy dokładnie należy zacząć przygotowywać materiały marketingowe do druku, aby odnieść jak największe korzyści.

Styczeń

Nowy Rok 1 stycznia

Styczeń Sprzedaż

Niezależnie od tego, czy zaczniesz zwiększać sprzedaż w dniach poprzedzających nowy rok, czy też zaplanujesz ją na cały miesiąc, styczniowe wyprzedaże są jednym z największych wydarzeń sprzedażowych w roku. Upewnij się, że masz wydrukowane mnóstwo plakatów, ulotek i kuponów, które wystarczą na cały miesiąc.

Veganuary

W styczniu wiele osób ślubuje spożywać więcej żywności pochodzenia roślinnego w nowym roku z powodów środowiskowych, zdrowotnych i moralnych. To świetny czas na wprowadzenie nowego menu, aby zachęcić nowych wegańskich klientów!

Suchy styczeń

Kolejnym postanowieniem wielu klientów będzie picie mniejszej ilości napojów lub nie picie ich wcale! Wyślij książki lub karty z przepisami na koktajle i stwórz materiały wideo z przepisami dla swoich kanałów social media, aby wesprzeć ten cel i zbudować świadomość swojej marki.

Fitness

W styczniu fitness jest bardzo popularny, dlatego siłownie, ośrodki rekreacyjne i trenerzy personalni będą musieli wzmocnić swoje działania mające na celu zatrzymanie klientów na długo po zakończeniu miesiąca. Karty lojalnościowe to świetny sposób na zachęcenie klientów do ponownych wizyt.

Burns Night 25 stycznia

Przygotowania do Walentynek

Pod koniec miesiąca, powinieneś zacząć planować swoją kampanię walentynkową i zaplanować budżet na materiały marketingowe. Może to obejmować planowanie e-maili marketingowych do wysłania do listy mailingowej, stworzenie przewodnika prezentów dla par lub promowanie rezerwacji w restauracji.

Luty

Chiński Nowy Rok 1 lutego

Początek lutego - sfinalizuj plany walentynkowe

Jeśli próbujesz zachęcić do rezerwacji hotelu lub restauracji na Walentynki, upewnij się, że uruchomisz swoją kampanię wcześnie, aby nie przegapić konkurencji. Jeśli planujesz promocję na ten dzień, teraz jest czas, aby uzyskać wszystkie swoje kaczki w rzędzie!

Walentynki 14 lutego

Marzec

Zapustny Wtorek 1 marca

Wiosenne porządki!

Z końcem roku podatkowego tuż za rogiem, wiele firm decyduje się na odświeżenie swoich rachunków w marcu. Wielu z Twoich klientów również będzie miało w głowie świeże początki i wiosenne porządki, co sprawia, że jest to świetny temat dla Twojego marketingu w tym miesiącu.

Dzień Świętego Dawida 1 marca

Planowanie marketingowe na Dzień Matki

Niedziela Matki przypada w tym roku na koniec miesiąca, co oznacza, że masz cały marzec na zorganizowanie i promowanie wszelkich działań marketingowych, które zaplanowałeś. Klienci będą w tym roku polować na idealny prezent lub przeżycie, ale pamiętaj o tych, którzy mogą nie być otwarci na komunikaty z okazji Dnia Matki, dając im szansę na rezygnację już teraz.

Środa Popielcowa 2 marca

Międzynarodowy Dzień Kobiet 8 marca

Weź udział w obchodach globalnego dnia świętowania osiągnięć kobiet, dzieląc się relacjami pracowników lub klientów! Wykorzystaj pierwszy tydzień marca na stworzenie materiałów do kampanii i zwróć się do członków zespołu lub klientów z pytaniem, czy chcieliby się wypowiedzieć w tym dniu.

Dzień Świętego Patryka 17 marca

Podaruj klientom szczęście Irlandczyków, organizując wyprzedaż lub imprezę z okazji Dnia Świętego Patryka. Jeśli organizujesz imprezę z okazji Dnia Świętego Patryka w swoim pubie lub lokalu, zaprojektuj plakaty z zielonym szamerunkiem jako inspiracją.

Dzień Matki 27 marca

Oszczędzanie światła dziennego zaczyna się 27 marca

Przygotowania do Wielkanocy

Pod koniec marca ważne jest, aby przygotować się do Świąt Wielkanocnych. Większość supermarketów ma już swoje wystawy i półki pełne czekolady, a wiele osób poluje na kartki z życzeniami wielkanocnymi. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz wzory kartek, czy wysyłasz ofertę, zacznij przygotowania już teraz.

Kwiecień

Prima aprilis 1 kwietnia

Firmowe żarty prima aprilisowe zwykle idą w jedną lub drugą stronę. Zanim opublikujesz swój żart, sprawdź, czy jest on rzeczywiście zabawny, a nie tylko obraźliwy!

Nowy rok podatkowy rozpoczyna się 6 kwietnia

Weekend Wielkanocny 15-18 kwietnia

Czterodniowy weekend jest doskonałym czasem, aby dotrzeć do rodzin, które mogą polować na coś więcej niż tylko jajka w czasie Wielkanocy. Parki, ogrody zoologiczne i inne atrakcje będą miały wiele do zaoferowania, aby pomóc rodzicom zapewnić dzieciom rozrywkę przez cały weekend.

Dzień Ziemi 22 kwietnia

Wiele firm zwiększa swoje wysiłki w celu zmniejszenia wpływu na środowisko i oferuje ekologiczne rozwiązania dla swoich firm. Z okazji Dnia Ziemi warto przygotować newsletter lub post w mediach społecznościowych, aby podzielić się z klientami aktualnymi informacjami na temat ochrony środowiska.

Dzień Świętego Jerzego 23 kwietnia

Maj

Wczesny maj Bank Holiday 2 maja

Plan marketingowy na lato

Kolejny długi weekend wypada na początku czerwca, więc zacznij planować swoje letnie działania marketingowe już wcześniej. Zapoznaj się z projektami plakatów i ulotek, które będą potrzebne do reklamowania wydarzeń, przygotuj je do zamówienia, a także wyślij katalogi wakacyjne dla tych, którzy pragną bardziej słonecznych klimatów w tym roku.

Czerwiec

Przygotowania do Dnia Ojca

Dzień Ojca to okazja do znalezienia idealnego prezentu w tym miesiącu, a bardziej słoneczna pogoda oznacza, że więcej osób będzie przebywać na świeżym powietrzu. Wykorzystaj duży ruch na ulicach, drukując flagi i banery PVC promujące Twoją kampanię z okazji Dnia Ojca na początku czerwca.

Święto Wiosny (Spring Bank Holiday) 2 czerwca

Platynowy Jubileusz Bank Holiday 3 czerwca

Królewska uroczystość

Oprócz świętowania siedmiu dekad na tronie dodatkowym świętem bankowym, w czerwcu przypadają również urodziny królowej. Ponieważ konsumenci czują się w tym miesiącu wyjątkowo patriotycznie, podziel się w swoich działaniach marketingowych sposobami, w jakie Twoja firma wspiera brytyjską gospodarkę.

Urodziny Królowej 11 czerwca

Dzień Ojca 19 czerwca

Lipiec

Przerwa w pracy szkół

Szkoła kończy się na koniec lipca, co sprawia, że w tym miesiącu przygotowujesz się do wakacyjnych aktywności. Mając sześć tygodni do wykorzystania, rodzice będą szukać sposobów na zapewnienie rodzinie rozrywki - wykorzystaj składane ulotki, aby zaprezentować wszystkie wydarzenia, które organizujesz w okresie letnim.

Sezon festiwalowy

Dla wielu osób lato oznacza festiwale i imprezy na świeżym powietrzu. Nie musi to jednak oznaczać wspaniałej pogody. Zapoznaj się z naszą ofertą wodoodpornych materiałów drukowanych do oznaczania imprez na świeżym powietrzu, menu i nie tylko.

Sierpień

Przygotowania do Czarnego Piątku

Zdecyduj, czy zamierzasz zorganizować wyprzedaż z okazji Czarnego Piątku w sklepie, w Internecie czy w obu tych miejscach i zacznij odpowiednio przygotowywać wyprzedaże. Główna wskazówka: listopad jest notorycznie zajęty, więc zamów plakaty i banery wyprzedażowe już teraz, aby przygotować się do tego weekendu.

Aplikacje na jarmark bożonarodzeniowy

Jeśli planujesz zorganizować stoisko na jarmarku bożonarodzeniowym, większość wniosków zamykana jest latem lub wcześniej w przypadku naprawdę popularnych jarmarków. Złóż wniosek teraz, aby nie przegapić!

Promocje na powrót do szkoły

Lato już prawie się skończyło, co oznacza, że wszyscy przygotowują się do powrotu do szkoły i pracy. Niezależnie od tego, czy jesteś księgarnią sprzedającą artykuły papiernicze, czy prowadzisz usługi opieki nad dziećmi, zacznij promować swoje oferty na powrót do szkoły już teraz.

Summer Bank Holiday 29 sierpnia

Wrzesień

Katalogi świąteczne

Zaprezentuj swój świąteczny asortyment i upewnij się, że Twoje produkty są na szczycie listy życzeń wszystkich osób w tym roku, wysyłając katalog w odpowiednim czasie przed okresem świątecznym. Postaraj się, aby Twój katalog został zaprojektowany, wydrukowany i gotowy do wysłania przed końcem miesiąca.

Promocja wydarzeń

Od pantomimy i jarmarków, po specjalne menu, a nawet świąteczne przyjęcie w Twojej pracy - wydarzenia w złotym kwartale wymagają dużo planowania i drukowania. Przygotuj materiały marketingowe, aby wcześnie wypromować swoje wydarzenia i zapewnić sobie rezerwacje przed konkurencją.

Imprezy na Halloween

Nie zostawiaj zamawiania dekoracji i materiałów promocyjnych na Halloween do ostatniej chwili. Jest to święto, o którym łatwo zapomnieć, a które stanowi kolejną szansę na ożywienie biznesu - spróbuj wysłać klientom pocztą kupon rabatowy!

Październik

Druk eventów

Teraz, gdy już rozreklamowałeś swoje wydarzenia, musisz zamówić druk. W przypadku imprez, pamiętaj o zaproszeniach, menu i banerach. Na wyprzedaże i pokazy potrzebne będą bilety i plakaty. W przypadku świątecznych posiłków, wydrukuj świeży zestaw menu.

Promocja z okazji Czarnego Piątku

Korzystając z zamówionego wcześniej druku, zacznij promować oferty na weekend Black Friday w swoim sklepie lub rozsyłając ulotki do klientów, informując ich, jakich ofert mogą się spodziewać.

Przygotowania świąteczne

Zaplanuj wszystko, co będzie potrzebne do przeprowadzenia wielkiej kampanii świątecznej i zacznij rozważać koszty, aby zapewnić sobie dobry zwrot z inwestycji.

Oszczędzanie światła dziennego kończy się 30 października

Halloween 31 października

Listopad

Promocje świąteczne

Teraz, gdy już zaplanowałeś swoje kampanie, nadszedł czas, aby zacząć tworzyć swoje media - od postów konkursowych na portalach społecznościowych i e-maili po promocje prezentowe w sklepach! Zamów plakaty i oznakowanie witry n, aby stworzyć świąteczną atmosferę w swoim sklepie.

Noc Ognia (Bonfire Night) 5 listopada

Dzień Pamięci 11 listopada

Kiermasze świąteczne

Stwórz listę kontrolną wszystkiego, co będzie Ci potrzebne na świątecznym kiermaszu, w tym kalkulator, maszynę do kart, zapasowe drobne, opakowania lub torby papierowe i wiele warstw, aby było Ci ciepło.

Weekend Czarnego Piątku 25-28 listopada

Dzienniki i kalendarze

Zaktualizuj swoje kalendarze i terminarze do dat 2023, aby zacząć przygotowania do przyszłorocznych wydarzeń. Główna rada: Te markowe przedmioty świetnie nadają się również na prezenty dla Twojego zespołu i największych klientów!

Grudzień

Upominki firmowe

Podziękuj swoim kluczowym klientom za ich wsparcie w tym roku lub wyślij drobny upominek do swojego zespołu, aby pokazać swoją wdzięczność. Punkty bonusowe za markowy papier do pakowania, naklejki, kartki świąteczne, zawieszki na prezenty i etykiety na butelki!

Sobota Małych Przedsiębiorstw 3 grudnia

Styczniowa wyprzedaż

Wiele firm rozpoczyna poświąteczne wyprzedaże już w Boxing Day. Przygotuj swoje plakaty, naklejki i ekspozytory na gorączkę wyprzedaży, zanim się ona do Ciebie zakradnie!

Wigilia 24 grudnia

Boże Narodzenie 25 grudnia

Teraz jest idealny czas, aby się zrelaksować, wiedząc, że dałeś swojej firmie ogromny impuls do działania w nowym roku i jesteś przygotowany na pierwszy miesiąc 2023 roku. Gratulacje!

Boxing Day 26 grudnia

Sylwester 31 grudnia

Mamy nadzieję, że ta oś czasu ułatwi Ci planowanie rocznych działań marketingowych w oparciu o trendy każdego miesiąca i da Ci jasny obraz tego, kiedy powinieneś zacząć przygotowywać materiały promocyjne. Jeśli chcieliby Państwo uzyskać więcej wskazówek dotyczących druku na nadchodzące wydarzenia, nasz zespół ekspertów jest do Państwa dyspozycji! Skontaktuj się z nami, aby uzyskać spersonalizowane porady dla Twojej firmy.