Oczywiście, że tak, a oto jak to zrobić.
Czy słyszałeś o tym, co jest znane jako reklamy redakcyjnej?

To jest, gdy widzisz, co wygląda jak historia wiadomości towarzyszy reklama dla tej samej firmy.

Jest to powszechna praktyka, dzięki której można zgodzić się z gazetą do podjęcia na pełnej stronie w ich publikacji, na "wyświetlacz redakcyjny" reklamy.

Piszą mały kawałek historii na temat swojej firmy lub organizacji, a w zamian za to będzie zwykle poproszony o zapłatę za drugą połowę strony i opublikować reklamę "wyświetlacz". To wszystko jest świetne oprócz większości małych firm nie może sobie pozwolić na koszty pół strony reklamy, w zależności od nakładu gazety może to potrwać do wielu kilkuset funtów lub nawet tysięcy.

Więc rozwiązanie byłoby to, że sprzedajesz przestrzeń reklamową dla pozostałej połowy strony, ale nie mam na myśli chcesz sprzedać to do nikogo, należy dążyć do sprzedaży go do swoich dostawców lub firm związanych z Twoim.

Zadzwoń do swoich najlepszych dostawców i zapytać ich, czy rozważyliby zakup "wsparcie" reklamę od Ciebie, który będzie przedstawiony obok funkcji redakcyjnej. W zależności od wielkości firmy, (ale bardziej prawdopodobne jest to, ile wydajesz z nimi), będzie określać, ile można dostać w drodze wkładu do płacenia za reklamę. Wszystko, co musisz zrobić, to podzielić przestrzeń potrzebną do "reklamy wyświetlania", a następnie sprzedać go w kawałkach do swoich najlepszych dostawców, większe reklamy dla tych, którzy mogą sobie na to pozwolić i mniejsze dla tych, którzy mogą mieć mniej wolnego budżetu, aby wspierać.

To nie ma znaczenia, czy ta reklama wygląda jak kołdra patchwork, wszystkie być reklamy na poparcie swojej firmy, a przez to czyni go przystępne dla dostawców.

To było znane dla dostawcy, aby nie oferują dać ci rzeczywiste banknoty funtowe w kierunku swojej sprawy, ale wolne towary zamiast do melodii tej samej kwoty. Tak długo, jak towary, które dają ci prezent są wystarczająco łatwe do sprzedania lub typowo rzeczy, które kupujesz od nich regularnie, to ma taką samą wartość pieniężną, nadal jesteś na zwycięzcę.

Niektórzy dostawcy mogą chcieć umieścić reklamę dla siebie w przydzielonym miejscu, lub alternatywnie mogą chcieć stworzyć reklamę wspierającą, która zazwyczaj będzie wyglądać następująco: "Gratulujemy nowego przedsięwzięcia od wszystkich w ACME & Co", lub "ACME i Synowie z dumą wspierają 'Twoją Firmę' w ich przyszłym sukcesie". Jeśli zamieścisz logo ich firmy i informacje kontaktowe, to z kolei da im coś za ich pieniądze, więc miejmy nadzieję, że nie będziesz czuł się zbyt źle, opierając się na nich w kwestii charytatywnego wkładu w promocję. Na koniec dnia powinny być mile widziane w kierunku tego, jeśli Twoja firma odnosi sukces to z kolei będzie kupić więcej od nich.

Jest to naprawdę świetny sposób, aby uzyskać ekspozycję dla swojej firmy za pośrednictwem lokalnej prasy bez konieczności kosztować grosza. Więc na co czekasz, skontaktuj się z lokalną gazetą już teraz.

Dean Williams

Dean Williams jest blogerem projektowym i marketingowym pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk