Co zrobić, jeśli Twoja firma zostanie dotknięta przez złą pogodę?
Należy opracować plan na wypadek nieprzewidzianych okoliczności. Dzięki niemu każdy będzie wiedział, kto, co, gdzie i kiedy robi, gdyby pogoda sprawiła problemy. Główne obszary, które należy uwzględnić, to ustanowienie tymczasowego biura, jeśli nie można dostać się do pierwotnego. Posiadanie zaplecza umożliwiającego pracownikom pracę w domu, jeśli zajdzie taka potrzeba, oraz upewnienie się, że pracownicy mogą wcześniej wrócić do domu, jeśli wystąpią złe warunki pogodowe. sukces

Utrzymanie firmy na powierzchni pod względem finansowym
Mówiąc najprościej, tak długo jak sprzedajesz coś, co ludzie chcą kupić, upewniając się jednocześnie, że sprzedajesz to za więcej niż zapłaciłeś, wtedy osiągasz zysk. Ale kwota zysku potrzebna do handlu oznacza również, że musisz upewnić się, że pozostajesz na szczycie wszystkich przepływów pieniężnych. Jeśli jesteś winien pieniądze może zatopić każdy nowy biznes, chyba że masz duże rezerwy w banku, spróbuj i upewnij się, że warunki kredytowe są bardzo jasne z nowych klientów, jeśli można uzyskać płatne na dostawy początkowo następnie to naprawdę pomoże. Nie spuszczaj oka z bilansu bankowego, zdziwiłbyś się, jak wielu nowych właścicieli firm ma pojęcie o tym, jaki zysk osiągają, ale prawdopodobnie przeoczyli koszty ogólne, które mogą skurczyć marże i spowodować utratę pieniędzy.

Utrzymuj pracowników w skupieniu i zwiększaj morale podczas spokojniejszych miesięcy zimowych.
Z wielu pracowników nieobecnych z powodu wakacji, a klienci utrzymują niski profil w styczniu trzeba skupić się na morale tych, którzy pozostali trzymając fort. Nie musi to być wielki gest; najmniejsze gesty mogą zadziałać równie dobrze. Niezależnie od tego, czy poczęstujesz ich lunchem, czy pozwolisz im wyjść wcześniej, jeśli ich cele zostały osiągnięte, motywowanie pracowników jest zdecydowanie warte zachodu podczas tych mrocznych porannych początków i końców dnia.

Myślisz o rozszerzeniu działalności w tym roku?
Najlepszym momentem na rozszerzenie działalności jest okres, w którym firma odnosi największe sukcesy. Idealnie, gdy masz już za sobą kilka dobrych miesięcy i masz nadzieję na kilka kolejnych. Należy jednak pamiętać, że każda ekspansja będzie wymagała dodatkowych zasobów, takich jak siła robocza, finanse i sprzęt, a to będzie wymagało więcej mikrozarządzania. Nie przesadzaj z finansami, zadaj sobie pytanie, jak długo potrwa ekspansja, aby się opłacało, a co jeśli trafisz na cichą łatę w ciągu 3 miesięcy, czy będziesz w stanie to pokryć.

Jak radzisz sobie z błędami pracowników?
Jako firma nie powinieneś bać się błędów, ponieważ łatwo można sobie z nimi poradzić. Zawsze ustalaj fakty, zanim pójdziesz do swojego pracownika w sprawie błędu i zawsze upewnij się, że kara jest adekwatna do błędu. Mówiąc słowami Johna Woodena: "Jeśli nie popełniasz błędów, nie robisz nic".

Trzymaj się z dala od nachalnych sprzedawców, dopóki nie dowiesz się, jakich usług zewnętrznych będzie potrzebował Twój nowy biznes.
Nowe firmy są głównym celem handlowców. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku firm internetowych, które mogą spodziewać się całej rzeszy ludzi, którzy chcą zmarnować swoje pieniądze. Jeśli szukasz kanałów, takich jak katalogi biznesowe, sprzedaż danych e-mail lub kampanie pay-per-click, telefony komórkowe i stacjonarne, łącza szerokopasmowe itp. Następnie zawsze najlepiej jest zrobić swoją pracę domową, jak drapieżnych sprzedawców, którzy bagno cię z połączeń sprzedaży mogą być ignorowane lub umieścić na próbę, jeśli masz informacje do ręki, co chcesz.

Jak znaleźć ten "Eureka" moment!
Nie zastanawiaj się zbytnio nad swoimi pomysłami. Nadmierne myślenie często prowadzi do tego, że Twoje pomysły są wymuszone i nierealistyczne. Odreagowanie poprzez robienie czegokolwiek, co nie jest związane z pracą, może pomóc Twojemu umysłowi się zrelaksować i pomóc Ci wymyślić pomysł, który jest o wiele mniej wymuszony. Eureka moments są mało prawdopodobne, aby zdarzyć się, jeśli myślisz ciężko o nich, więc nie pracować na pomysł, jeśli jego nadal wydaje się jak dobry pomysł po masz spał na nim - następnie przejdź do niego. Tylko uważaj, aby sposób się koszty przedtem, tak długo, jak to nie będzie paraliżować swoją firmę, jeśli to nie działa, to nie ma nic złego w dając go.

Marketing przy ograniczonym budżecie.
Jak skutecznie wprowadzać produkty na rynek. Skuteczny marketing polega na tym, aby klienci przechodzili od słuchania o Tobie, do kupowania od Ciebie, a następnie, miejmy nadzieję, opowiadania o Tobie światu, kontynuując regularne zakupy od Ciebie. Ale musisz poświęcić swój czas, aby zrozumieć swoich klientów i upewnić się, że marketing jest specjalnie skierowany do nich, to coś, co chcą kupić inaczej jego hazard i potencjalnie marnotrawstwo. przetestować wody przez małą kampanię direct mail lub może drzwi kropli drukowanych ulotek A5, jest to bardzo opłacalny sposób dotarcia do potencjalnych klientów na bardzo małe koszty. Po ich wydrukowaniu, zidentyfikować swoje lokalne osiedla handlowe, a następnie chodzić wokół delegowania ich przez skrzynki na listy, to początkowo może trwać tylko kilka dni w weekend, można nawet liny w przyjaciół i rodziny, aby pomóc. Wystarczy tylko 1 lub 2% wskaźnik odpowiedzi, aby odnieść sukces, podnosząc jednego klienta na każde 100 wysłanych ulotek powinno wystarczyć, aby pokryć koszty druku.

Wielka Brytania zawsze była narodem pracoholików.
To dlatego jesteśmy 4. największą gospodarką na świecie. Ostatnie badania wykazały, że 1 na 8 pracowników w Wielkiej Brytanii pracuje ponad 48 godzin tygodniowo, a 54% z nich regularnie pracuje podczas przerw obiadowych. Długie godziny pracy mogą być również nieproduktywne, jeśli pracujesz przez długi okres czasu bez odpoczynku, wtedy Twoja koncentracja przy podejmowaniu decyzji jest osłabiona. To będzie bardzo trudne, aby rozpocząć nową firmę, jeśli nie całkowicie zaangażowany w pierwszych 1- 2 lat, ale ludzie, którzy pracują 11 godzin dziennie zamiast 8 zwiększyć swoje szanse na choroby serca o 67%, więc praca dla stałych okresów czasu będzie w końcu wziąć swoje żniwo na ciebie, na pewno nie jest dobry o udanej firmy, jeśli nie masz dobrego zdrowia, aby cieszyć się nim.

Jak naprawdę dostać się do przodu w biznesie.
Około 65% małych firm robią tylko OK i 15% są zmagania. Dlatego jeśli krok w górę swoją grę i dostać firma wyróżnia się, można przenieść się do 15%, które robią dobrze. Jeśli naprawdę pchać się, dobrze, to może można zrobić 5%, które są bardzo udane. Ale aby to zrobić, musisz zacząć myśleć na dużą skalę, ciężko pracować i zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby być pro-aktywnym i znaleźć nowe tropy sprzedaży, zarządzać swoimi finansami i "żyć" biznesem, wtedy nie ma powodu, dla którego rok 2015 miałby być rokiem Twojego sukcesu.

Dean Williams

Dean Williams jest blogerem projektowym i marketingowym pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu to skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk